گروه زبان انگلیسی متوسطه دوم آذربایجان غربی

پایگاه اطلاع رسانی
گروه زبان انگلیسی متوسطه دوم آذربایجان غربی

هدف وبلاگ حاضر ارائه ی گزارش در مورد فعالیت های انجام گرفته توسط گروه زبان انگلیسی متوسطه ی دوم استان آذربایجان غربی، اطلاع رسانی در مورد برنامه های گروه و نیز آگاه سازی گروههای مناطق از موارد مورد انتظار در طی سال تحصیلی می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۷
مهر

برای دریافت عناصر نقد کتاب اینجا کلیک کنید.

  • گروه زبان متوسطه دوم
۲۷
مهر
برای دریافت دستورالعمل اینجا کلیک کنید.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

توضیح: طرح درس انتخابی برای آذربایجان غربی شامل صفحه 19 برای بخش  Conversation می باشد.

  • گروه زبان متوسطه دوم
۲۷
مهر
همکاران گرامی برای دریافت هرگونه اخبار و یا بسته ی آموزشی مربوط به زبان انگلیسی دهم به آدرس
 
http://eng-dept.talif.sch.ir/ مراجعه نمایند.
  • گروه زبان متوسطه دوم
۲۷
مهر

در فرایند تدریس و یادگیری، کلیه ی موارد اعم از سؤال، پیشنهاد، انتقاد و ... در حال حاضر از طریق همین وبلاگ در قسمت «تماس با ما» صورت می گیرد و پاسخهای مقتضی از طریق وبلاگ پیگیری گردد. توضیح اینکه هرگونه تغییر در نحوه ی تعامل اطلاع رسانی خواهد شد.
  • گروه زبان متوسطه دوم
۲۷
مهر

همواره در جریان فرآیند آموزش ، تعامل میان همکاران و نیاز به امر مشورت و بکارگیری تجارب دیگران در جهت بهبود یاددهی یادگیری نیاز مبرم میباشد. به دلیل عدم امکان ارتباطات حضوری ، باید معلمان  با اجرای برنامه هایی تعاملات آموزشی بیشتری با یکدیگر داشته و نظرات سازنده و مفید خود را باهم به اشتراک بگذارند. امروزه این امر  با وجود وسایل پیشرفته ارتباطی و الکترونیکی می تواند میسر گردد. در این رابطه طرح کلینیک مجازی (کلینیک الکترونیکی تخصصی معلم یار)  به عنوان برنامه عملیاتی دبیرخانه زبان انگلیسی برنامه ریزی و اجرا می گردد.

اهداف:

1-     پاسخ گویی به نیاز  همکاران  در جهت بهبود فرایند آموزشی

2-     ایجاد فضای امن و اطمینان بخش برای  دریافت پاسخ ابهامات درسی

3-     امکان تعامل سازنده  همکاران یک درس در کل کشور

4-     مدیریت زمان و استفاده بهینه از وقت و هزینه

         از سرگروه های  محترم خواهشمند است  در اجرای طرح به نکات زیر توجه نمایند.

           نکته 1 :  جهت اجرای طرح در طیف گسترده و پاسخ دهی سریع به پرسش های همکاران ، سرگروه ها   شیوه نامه اجرایی خود را به نحوی تنظیم نمایند که سرگروه های نواحی و مناطق آن استان نیز در پاسخ دهی به سئوالات مشارکت نمایند و این امر در فرم معیارهای ارزیابی نواحی و مناطق در نظر گرفته شود.

    نکته 2: روش های پیشنهادی از طرف دبیرخانه راهبری کشوری درس زبان انگلیسی اختصاص به سرگروه های استانی دارد و مدیریت نحوه  اجرای آن در استان  ( انتخاب شیوه مناسب و پاسخ دهی سرگروه های نواحی و مناطق و ...) بر عهده سرگروه استانی مربوطه می باشد. بطوریکه پاسخ تمام سئوالات درخواست شده در اسرع وقت انجام گیرد.

 

روش اول: استفاده از بخش " پرسش و پاسخ " واقع در  سایت و وبلاگ ، گروه های درسی استان ها و نواحی و مناطق آموزشی کشور

روش دوم: استفاده از بخش " نظرات و پیشنهادات " واقع در  سایت و وبلاگ ، گروه های درسی استان ها و نواحی و مناطق آموزشی کشور

روش سوم: از طریق ایمیل گروه های درسی استان ها و مناطق آموزشی کشور

روش چهارم: از طریق پاسخ گویی تلفنی   الف)تلفن گویا    ب) تلفن معمولی

روش پنجم : ایجاد تالارهای گفتمان بر روی سایت استان مربوطه

 

                 نکته 3 : سرگروه ها در منوی اصلی سایت  یا وبلاگ رسمی گروه آموزشی زبان انگلیسی استان خود یک منو با نام " کلینیک الکترونیکی تخصصی معلم یار" ایجاد نمایند و کلیه  نامه ها و لینک ها و عملیات مربوط به این طرح در این قسمت قرار داده شود.

        نکته 4 : درطراحی شیوه نامه، سرگروه ها  باید توجه کنند که سئوالات همکاران دارای عنوان و یا شماره مشخصی باشد تا پاسخ هر سئوال بطور دقیق مشخص شود.

نظر دبیرخانه زبان انگلیسی درباره روشهای پیشنهادی: با توجه به دسترسی آسان  به سئوالات  و عدم نیاز به هزینه و نرم افزار خاص و بکارگیری  سریع و راحت توسط همکاران روش اول (استفاده از بخش پرسش و پاسخ) و یا روش دوم (استفاده از بخش نظرات و پیشنهادات سایت ها و وبلاگها )پیشنهاد می گردد.
  • گروه زبان متوسطه دوم
۲۷
مهر

در ارسال مستندات برنامه ی عملیاتی (مانند اجرای کارگاه، جلسه و ...) بایستی مراحل، محتوا، تعداد شرکت کنندگان، تصاویر و ... نیز به پیوست ارسال و از کلی گویی پرهیز گردد.

  • گروه زبان متوسطه دوم
۲۷
مهر

نظر به اینکه برنامه عملیاتی مناطق بایستی در راستای برنامه عملیاتی ادره کل و دبیرخانه راهبری کشوری باشد لذا درخواست می شود با رجوع به سایت www.egroup.azwestsch.ir برنامه عملیاتی استان را دریافت کرده و در بازه زمانی  مشخص شده تغییرات لازم را اعمال نمایید.

  • گروه زبان متوسطه دوم
۱۳
مهر

شاخص های ارزیابی مهر و آبان قابل دریافت می باشد.دریافت

  • گروه زبان متوسطه دوم
۱۳
مهر

با سلام

به اطلاع سرگروه های مناطق استان می رساند جهت هماهنگی و اقدامات لازم ،برنامه عملیاتی بومی استانی که شامل 50 درصد از امتیاز ارزیابی سالیانه را در برمی گیرد به شرح زیر می باشد. سرگروه های گرامی با توجه به برنامه عملیاتی سالیانه استان و با در نظر گرفتن زمان اجرای فعالیت برنامه ریزی لازم را داشته باشند.


1- تعامل با انجمن های علمی و آموزشی زبان انگلیسی (10)


2-تدوین بانک سئوالات( با تاکید بر پایه دهم)(10)


3-جشنواره تولید محتوای الکترونیکی( با تاکید بر پایه دهم) (10)



4-کارگاه آموزشی(15)
  • گروه زبان متوسطه دوم
۰۶
مهر

با سلام

احتراما ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی، برنامه عملیاتی گروه درسی زبان انگلیسی متوسطه دوم استان آذربایجان غربی به پیوست جهت هماهنگی و استفاده همکاران و سرگروههای درسی مناطق در سالتحصیلی 96-95 قابل دریافت است.

دریافت

  • گروه زبان متوسطه دوم