گروه زبان انگلیسی متوسطه دوم آذربایجان غربی

پایگاه اطلاع رسانی
گروه زبان انگلیسی متوسطه دوم آذربایجان غربی

هدف وبلاگ حاضر ارائه ی گزارش در مورد فعالیت های انجام گرفته توسط گروه زبان انگلیسی متوسطه ی دوم استان آذربایجان غربی، اطلاع رسانی در مورد برنامه های گروه و نیز آگاه سازی گروههای مناطق از موارد مورد انتظار در طی سال تحصیلی می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در بهمن ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۶
بهمن

 آزمون برگزیده ویژه کشوری زبان انگلیسی پایه دهم


دریافت

  • گروه زبان متوسطه دوم
۲۶
بهمن

استفاده از بازی های سرگرم کننده در آموزش زبان انگلیسی

                                            

  • گروه زبان متوسطه دوم
۱۲
بهمن

خلاصه ای از شیوه نامه و مراحل نوشتن طرح درس

محاسن نوشتن طرح درس:

1.                   پیش بینی وسایل مورد نیاز

2.                   تتنظیم اوقات کلاس

3.                    پیش برد منطقی و به ترتیب فعالیتها

مراحل نوشتن طرح درس

  • گروه زبان متوسطه دوم
۰۵
بهمن

Gholamreza Rostami *

PhD Candidate, Department of Islamic Azad University, Miyadoab, Sama, Iran

 

Hamideh Gholami

MA Candidate, Department of Islamic Azad University, Miyadoab, Sama, Iran

 

Saeedeh Piri

MA, Department of Islamic Azad University, Miyadoab, Sama, Iran

Abstract
This study compares and contrasts the frequency of the use of cohesive devices in Iranian pre-university EFL textbook and in the headway as an EFL institute textbook for this purpose. The reading sections of Iranian pre-university EFL and headway textbooks were analyzed in terms of the distribution of grammatical and lexical devices. The results of one-way ANOVA illustrated that there were significant differences among the frequencies of grammatical cohesive sub- devices across Iranian pre-university and headway textbooks. Moreover, the result of chi-square test indicated that there were significant differences among the frequencies of lexical cohesion sub-devices across Iranian pre-university EFL and headway textbooks. These findings can be beneficial for textbook writers, material developers and EFL teachers.

Keywords: lexical cohesion, grammatical cohesion, pre- university, head way

دریافت



  • گروه زبان متوسطه دوم
۰۵
بهمن

چکیده
این پژوهش با هدف بررسی رابطه خودنظم دهی تحصیلی و اضطراب امتحان با عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان انجام گرفت. جامعه آماری این پژوهش، شامل کلیۀ دانش آموزان متوسطه دختر شهر میاندوآب (6221) بود که در سال 93-92 به -تحصیل اشتغال داشتند. جهت اجرای پژوهش 200 نفر از دانش آموزان دختر به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی بود. ابزار این پژوهش پرسشنامه 14 سوالی بوفارد (1995) ، نمرات امتحانی آزمون معلم ساخته - و مقیاس اضطراب 37 ماده ای ساراسون بود. نتایج پژوهش در بررسی فرضیه ها نشان داد که بین خودنظم دهی تحصیلی و عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد. در بررسی فرضیه دیگر پژوهش نتایج نشان داد که بین اضطراب امتحان و عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد. بررسی فرضیه سوم پژوهش نشان داد که بین خودنظم دهی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد (P<0/05). با توجه به یافته های پژوهش میتوان نتیجه گرفت که اضطراب امتحان و خودنظم دهی یادگیری میتواند عملکرد تحصیلی زبان را پیش بینی کند.


کلمات کلیدی: عملکرد تحصیلی، اضطراب امتحان، خودنظم دهی، زبان انگلیسی

دریافت

  • گروه زبان متوسطه دوم
۰۵
بهمن


  • گروه زبان متوسطه دوم
۰۵
بهمن

  • گروه زبان متوسطه دوم