مقاله ی منتخب استانی نقد درس اول کتاب Vision 1
مرتضی علی زاد، کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی
رسول مهرورز، کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی
مریم اسدی، کارشناس ارشد زبانشناسی
چکیده
کتاب درسی یکی از مواد آموزشی است و نقش مهمی در تامین اهداف آموزش و پرورش ایفا می کند. هم چنین استفاده از یک کتاب درسی در یک برنامه می تواند تضمین نماید که دانش آموزان در کلاس های مختلف یک محتوای مشابه دریافت می کنند و می توانند به یک شکل واحد مورد آزمون قرار گیرند. در این مطالعه درس یک کتاب زبان انگلیسی Vision 1 به روش مطالعه موردی و توصیفی بررسی می گردد و بخش های مختلف این درس از این نظر که چقدر معلم و دانش آموز را در رسیدن به اهداف آموزشی بر اساس روش CLT یاری می کند، بررسی می شود. بیان این مطلب باعث بالا رفتن نقاط قوت وکاهش نقاط ضعف در طراحی کتاب های درسی آینده خواهد شد.
کلمات کلیدی: کتاب دانش آموز، کتاب کار، اهداف، دستور زبان، انسجام.CLT
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
جهت دریافت متن کامل نقد اینجا کلیک کنید
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
- ۹۶/۰۲/۱۹
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.